Hoe werkt het boeken?
U kunt kiezen voor drie opties. Naar, vanaf en retour Schiphol. Bij iedere optie is aan de onderkant van het formulier het tekst vlak aanvullende informatie. VERGEET niet uw bedrijfsnaam daar te vermelden!
Wat kost deze dienst?
In de calculator hiernaast kunt u de prijs van de gewenste taxirit berekenen. De prijs die u als reisbureau aan uw klant rekent, ligt iets hoger dan de prijs op onze eigen website. Kortom: U rekent dus een extra bedrag bij uw klant voor het reserveren van de taxi.
Met hoeveel personen en bagage kan uw klant reizen?
Tijdens het reserveringsproces heeft u de keuze uit verschillende soorten voertuigen. Deze voertuigen zijn gekoppeld aan de hoeveelheid bagage die u mee kunt nemen. Klik hier voor meer informatie.
Hoe werkt de betaling?
Uw klant betaalt aan het einde van de heenreis het volledige bedrag per PIN of contant. Wij sturen u 1 x per maand een creditnota voor de provisie over de gereden ritten. Uw provisie kunt u onderaan deze pagina terugvinden. Bij een retourrit betaalt uw klant het volledige bedrag bij aankomst op de bestemming van de eerste rit. Wij accepteren alle grote creditcards en Maestro kaarten.
Toeslagen
Wilt u voor uw klant een taxirit van of naar Schiphol reserveren op een nationale feestdag of wilt u reizen binnen 24 uur, dan rekenen wij hiervoor een toeslag van 35%. Wilt uw klant opgehaald worden op meerdere adressen, dan rekenen wij hiervoor een toeslag van € 5,00 < 5 kilometer, € 7,50 < 10 kilometer en €10,00 < 15 kilometer per adres.Wilt uw klant opgehaald worden in de aankomsthal dan rekenen wij hiervoor € 10,00. Wilt uw klant reizen binnen 3 uur van uw reservering dan betaalt u daarvoor het wettelijke maximum tarief. Zie onze pagina ‘Tarieven’ voor meer informatie. Ook kunnen wij een maxi cosy, kinderstoel of stoelverhoger aanbieden. Een maxi cosy en/of kinderstoel kunt u voor € 2,50 per rit reserveren. Een stoelverhoger kost slecht € 1,00 per rit.
Hoe werkt het ophalen op Schiphol?
Het afspreekpunt van Taxi Tervoort Alkmaar is de short stop parkeergarage direct tegenover de hoofdingang/aankomsthal van Schiphol. Als uw klant de hoofdingang uitloopt zien zij aan de overkant een aantal grote licht reclameborden. Links ziet u de drie Heinekenflesjes. Onder deze flesjes bevind zich de ingang van de short stop parking en een viertal betaalautomaten. Wij ontmoeten uw klant naast de betaalautomaten. Een plattegrond met route kunt u hier downloaden en aan uw klant geven. Als uw klant is geland, vragen wij hun mobiele telefoon aan te zetten, zodat zij eventuele berichten van de chauffeur kunnen ontvangen. Zodra uw klant zijn bagage heeft en naar de ontmoetingsplek komt, bellen zij met de chauffeur op 072-2201393. Hij zal bij een tankstation in de buurt van Schiphol wachten op het telefoontje en daarna naar het ontmoetingspunt komen.
Kan ik een gereserveerde rit nog annuleren?
Ja, uiteraard kan dat. U kunt uw taxirit tot 24 uur voor vertrektijd kosteloos annuleren. Bij annulering binnen 24 uur voor vertrek zijn wij helaas genoodzaakt 50% van het rit bedrag in rekening te brengen.